Bu senin yaşamın ve her geçen dakika sona eriyor. Her şeyden önce korkmayı bırakıp bir gün öleceğini kabullenmelisin.

Kulüp kapanmıştır. İlluminati ile ilgili olmasa da yazılarımı takip etmek isteyenler http://soraninsan.tumblr.com adresinden beni takip edebilirler.

9 Ağustos 2011 Salı

Sembolizm ve İlluminati

 Merhaba genç jedi

   Daha önce ki yazılarımda da bahsettiğim gibi bu illuminati kafayı semboller ile bozmuş. Her yere sembollerini yerleştiriyor, bunun elbette bilimsel açıklaması olmalı. Şu an için bilmesem de mutlaka olmalı, gerçek kimse bilmese de gerçektir. Yoksa boşu boşuna yerleştirmezler her yere sembollerini. Tahminime göre sembollerin bir gücü olduklarına inanıyorlar. Öncelikle bu sembolleri tanıyalım, en bilinenden başlayarak gidiyorum.

Her şeyi gören göz


Horus mısır mitolojisinde gök tanrısı olarak kabul edilir.Osiris ve İsis'in oğludur. Horus, her zaman şahin başlı olarak tasvir edilir. Firavunların kendilerinin dünya üzerindeki Horus olduğuna inanırlar ve kendilerini Horus'un yeryüzündeki cisimleşmiş halleri olarak görürler. (Adamlarda ki egoya bak sen...) 


                                                    Şöyle çirkin bir şey oluyor kendisi.

Çoğunuzun bildiği üzere, deccal'in de tek gözü olacak gibi anlatımlar dolaşıyor ortada, cübbeli  filan anlatıyor. Gerçi o insan olarak tasfir ediyor deccali... Fakat karar sizin, illuminati de gayet güzel deccal adayı yani. Zamanla bunun iyi bir teori olduğunu size ispatlayacağım. Şimdi kahvemi de aldım, devam ediyorum. Sırada ki talihlimiz piramit şekli. (Resimde ki yazıları da okuyun.)



Horus'un gözünü her zaman bu piramitin içine yada üstüne koyarlar amerikan dolarında da olduğu gibi, eğer ikisini bir arada gördüyseniz zaten anlayın ki orada illuminatinin parmağı vardır. Hemen bir kaç örnek gösteyim günlük hayattan;


                                                                  Madonna


La isla boniiitaa.. Sırtında ki ne onun öyle? Tesadüfen giymiştir canım, değil mi entel bozması... Şimdi de karşınızda south park ve simpsons dan belirgin örnekler. 


Oyuncak bebeklerin kafasında ki şapkalara dikkat... Bunlar bulabildiğim en belirgin örneklerdi, ayrıca el işareti ile üçgen yapıp sol gözlerine doğru tuttukları da oluyor, şöyle ki;


Şimdi de karşınız da Kanye West den inciler;


Yanında ki Tom Croise abimiz mi? Yoksa ben mi benzetiyorum? Yok yok değildir canım.

O yüzüklerle yumruk atsa iyi iz bırakır (:  Şimdi kanye west'in power'ına bir bakalım... Gücünü nereden alıyormuş. Kolyeye dikkat, horus'un başını takmış.


İzlerken korktum yemin ediyorum, herkese göstere göstere ayin yapıyorlar. Adam nasıl da gösteriyor saygısını. Daha sonra ayrıntılı olarak bir çok ünlüyü işleyeceğim, Şimdilik bununla idare edin. Fazladan şunu da paylaşmadan edemeyeceğim;


                                                                  Lady Gaga


Evet arkadaşlar, bir çok elementi gördük bir çok elementi tanıdık. Şimdi geldik en civcivli bölüme. Bana bi tane kız bulacaksınız. 4 elementin ortasında onu öpecem. Ve alev topu duracak.  ehe :D

   Şimdi gelelim damalı yüzeye... Masonik ayinlerin genelinde damalı yüzey bulunmaktadır. Damalı yüzey seyahatin ve boyutlar arası geçişin sembolüdür. Beyaz yani aydınlık bizim dünyamızı, siyah ise karanlık yani öteki dünyayı(Ahiretten bahsetmiyorum) temsil eder. İkisi birlikte olunca ise boyutlar arası geçişi. Satanistler filanda kurban verirken damalı yüzeyin üzerinde yaparlar bunu. Bu arada gerçek satanistler masonlardır, öyle siyah giyinip, heavy metal müzik dinleyenler değildir. Fakat bize öyle gösterilmeye çalışılıyor. Şu an üzerimde siyah bir t-shirt var ve iron man dinliyorum... Alın sizde dinleyin, çok kral parçadır. http://fizy.com/#s/17ga6v iron man filminin sonunda da çalmıştı (:

   Tekrar konumuza dönecek olursak, bir önce ki yazımda Arrivals(Gelenler) belgeselinden bahsetmiştim, yine o belgeselden bir bölüm paylaşacağım damalı yüzey ile ilgili. Başlangıçta böyle ruh, cin çağırma seansına katılan bir adamın röpörtajı var ona çok aldırmayın, çünkü doğruluğundan emin olamayız. Gregory House'un deyişi ile "Everybody lies"

Yani yine kendi süzgeçinizden geçirerek izleyin... Bu arada videonun sonunda matrix'den bir sahne gösteriyor, ileri ki yazılarım da matrix, dövüş kulübü gibi filmlerin incelemesini de yapacağım. Dövüş kulübü'nün incelemesini yapmadan önce kitabını da okumak istiyorum, belki filminden farklı kısımları vardır diye. Her şey sizin için :P Buyrun şarkı bittiyse izlemeye başlayın, 10 dakika sürüyor. Video kalitesi biraz düşük ama önemli olan içeriği.

 
Bir sonra ki yazım uzun zamandır aklımda olan watchmen filminin incelemesi olabilir...  
Güç seninle olsun genç jedi.

2 yorum:

  1. EVDE TEKİM KORKTUM MK

    YanıtlaSil
  2. Tam bir ergen yazısı bir şeyleri bilmeden yazmaya ne kadar meraklı oluyorsunuz anlamıyorum.

    YanıtlaSil

Yazarken dinlersin; Pixies - Where is my mind

İlluminati FS kulübünün ilk kuralı: kulüpten söz etmemek.
2.kuralı: kimseye kulüpten söz etmemek.