Bu senin yaşamın ve her geçen dakika sona eriyor. Her şeyden önce korkmayı bırakıp bir gün öleceğini kabullenmelisin.

Kulüp kapanmıştır. İlluminati ile ilgili olmasa da yazılarımı takip etmek isteyenler http://soraninsan.tumblr.com adresinden beni takip edebilirler.

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Subliminal Mesajlar

Nasıl gidiyor?

   Bu gece biraz subliminal mesajlardan bahsedeceğim, sıkı durun çünkü asıl illuminati etkisini bu yazıda delilleri ile göreceksiniz. Subliminal mesaj, bilinç altımıza gönderilen mesaj anlamına gelir. Normalde bir şeye bakarken yada bir reklamı izlerken çok fazla şey görürüz fakat bilincimiz bunun çok ufak bir kısmını yorumlayabilir, geri kalan kısmı ise bilinç altımız tarafından kaydedilir. Herhangi bir filmde yada reklamda saniyede 24 kare resim oynatılır, bunlardan bir tanesine bile bir kelime, sembol yerleştirildi ise bilinçaltımız bunu kaydeder fakat biz bu çok hızlı gerçekleştiği için (Saniyenin 24 de 1'i) fark etmeyiz bile. Fakat bu bizim kişiliğimizi, alacağımız kararları ve dolayısı ile geleceğimizi etkiler. Bu kadar konuştum da kanıtım yok mu? Elbette var, öncelikle şunu bir izleyin ve subliminal mesaj'ların ne kadar etkili olduğunu görün. 6 dakika sürüyor sadece, bilimsel gerçekler bunlar.


   Şimdi bunun kötü amaçlar ile kullanıldığını düşünün, fazla zorlamadan... Düşündünüz mü? Bunun hepimizin çocukken izlediği ve şu an ki çocukların da izlediği çizgi filmlerde kötü amaçlarla kullanılabileceği aklınıza geldi mi? Çoğunlukla araya sıkıştırılan kelime "SEX" oluyor. En kısa ve en etkili kelime olarak bunu seçmişler sanırım.






    Çok açık bir şekilde ne yazdığı belli oluyor. Bu kare aslan kral çizgi filminden alınmış. Aslan kral'ın hızlı bir şekilde yere yaslanması ile birlikte havaya uçuşan polenler çok kısa bir süre için "SEX" kelimesini oluşturuyor. Birazdan paylaşıcağım videoda hareketli olarak görebilirsiniz böylece "fotoşop bu yeaaa" diyen entel bozmalarının sesi kesilmiş olur. Bu çizgi filmleri (ellerinde çikolatalar, püskevitler ile :D) 5-6 yaşında zihni her şeye açık çocuklar izliyor, etkilerini siz düşünün.






 

Videoda da görüldüğü üzere sadece görüntü ile değil verdikleri subliminal mesajlar. Ayrıca anlaşılması zor sesler ile de çocukların bilinç altlarına istedikleri düşünceleri aşılıyorlar. 1:52 ile 2:00 saniyeleri arsında "Take of your clothes." diyor. Meali: Kıyafetlerini çıkar. İlk dinlediğimde bende anlamamıştım fakat 2. seferde sesi yükselterek dinlediğimde gayet açık şekilde belli oluyor. Yani kısacası ilk seferinde bilinçli olarak algılamasak da bilinç altımız bunu kaydetti. (O kadar videoları youtube'dan paylaşıyorum da, inşallah youtube engellenmez yine...)


X-Men çizgi filminden bir kaç kare. Bunların hepsi tesadüf zaten. Kuşlar, kelebekler laylaylay hayat çok güzel değil mi öküzcüğüm? Sen ne kadar anlatırsan anlat, anlatabileceğin karşındakinin anlayabileceği kadardır.


Hani tesadüf diyecek olsan, tüm tesadüfler, walt disney de mi oluyor diye sorarlar adama... Walt disney in daha çok icraati var...


 İlk gördüğümde buna inanamamıştım, yani bu kadar da olmaz demiştim fakat oluyormuş. Fark edilme korkuları bile kalmamış bu kadar da pişkinler. Nasılsa hiç dinlemeden, araştırmadan reddedecek, daha dünden sistemi korumaya hazır, entel bozmalarına sahipler... Bu şarkı size gelsin entel yobazlar; http://fizy.com/s/12jn1u

   Daha fazlasını görmek isteyen google dan aratabilir, ben temel hatları ile size konuyu anlatabilecek kadar resim gösteriyorum. Şimdi gelelim "SEX" kelimesi dışında yapılan subliminal mesajlara. Arrivals(Gelenler) Belgeselinden bir kesiti paylaşıyorum fakat +18 görüntüler içermektedir, ona göre izleyin. (5-6 yaşında ki çocukların izlediği çizgifilmler için +18 uyarısı yapmakta çok ironik...)


Gelenler belgeselini izlemenizi tavsiye ederim, 10'ar dakikalık kısa kısa bölümlerden oluşan 50 bölümlük bir seri. Fakat her zaman kendi süzgeçinizden geçirerek izleyin, her gördüğünüzü, duyduğunuzu gerçek kabul etmeyin.

Bir sonra ki yazımın ne hakkında olacağını bende bilmiyorum, hep birlikte göreceğiz :)

Gerçek dünyaya hoşgeldin.

8 yorum:

  1. güzel bi çalışma olmuş tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzel.. çok tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. gerçekten mükemmel çok zekice diyecek kelime bulamıyorum :D

    YanıtlaSil
  4. bunlar durduk yere araştırırken bulunacak şeyler değil bu tamamen yoktan var etmek sen tanrı olmadığına göre şimdi söyle bakalım kimsin sen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoktan var etmek Allah'a mahsustur. !! Bir müslüman böyle bir kelime söylerse bu dediğinden tevbe etmesi gerekir !!

      Sil
  5. Bir şey sormak istiyorum senin videolarini youtube neden açılmasına izin vermiyor

    YanıtlaSil

Yazarken dinlersin; Pixies - Where is my mind

İlluminati FS kulübünün ilk kuralı: kulüpten söz etmemek.
2.kuralı: kimseye kulüpten söz etmemek.